Besikta bilen

God morgon! Vi gick upp för ungefär 40 minuter sedan och nu sitter Lilly i babysittern och kollat på tv och jag här. Hon börjar gnälla lite där nere så antar att det är frukost time för henne.. Idag klockan tio i tio ska jag&Lilly besikta min bil, hoppas det går bra, det borde göra det eftersom att det har varit inne på service =)

Efter besiktningen ska Vi möta upp Jonas så ska vi storhandla, det behövs kan man säga..Efter att vi handlat kommer Malin, Jenny och barnen hit för att fika..

Hoppas ni alla får en trevlig dag, dags för oss att sätta fart här hemma nu såg jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: