Börja blogga igen!

Det var länge sen.. Har kännt flera gånger att jag ska skriva men som vanligt vet jag aldrig vad jag ska skriva, känns inte som att vi vill veta vad jag gjort på dagarna, men antar att det är såmt en blogg går ut på, bla skriva om vardagen..

Har lovat min kära vän Cecilia att jag ska börja blogga, hon har nämligen flyttat upp till Umeå, vilken är ca 86 mil ifrån mig, hon ska bli polis, roligt för henne =)

Dagen idag började med att Jag och Lilly mötte upp Sofia för att bege oss till bvc där jag hade fått ett extra besök eftersom att Lilly äter så himla lite och vägrar att äta mat, speciellt burkmat.  Hon har gått ner 60gram på en månad, hon väger nu 8kg, exakt. Hon ska få smör i maten och äta den mat vi äter och äta själv i den mån det går, vi får se hur det går, hoppas på det bästa! =)

Vi tog bussen till stan där vi bytte buss och även mötte syster och systerson, vi åkte allihop hem till pappa och Åsa i några timmar, fikade och snackare skit. Sedan gick jag och Lilly till mamma där hon bjöd på mat, så gott med mammas mat...  Vi har nu varit hemma sen klockan sju, bara legat och myst i soffan hela kvällen, vilket resulterade i att Lilly hade lite svårt att komma till ro när vi gick och la oss, men hon sover nu och har gjort i en halvtimma tillbaka :)

Usch va mycket jag skrev, om ingenting, har lite svårt att vara kortfattad, det får ni leva med.. ;)


Jag ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder också!! =)


Kommentarer
Postat av: cecilia

Ååh jag saknar er <3 Vi måste skypa någon dag när Lilly är vaken så jag åtminstonde kan få se er =)

2011-01-18 @ 23:00:28
URL: http://ceciliaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: