15 December

Har inte haft tid att skriva i bloggen, i söndags var jag död och igår var jag på arbetsförmedlingsgrejen och efter det jobbade jag men nu så...;)

Har varit på ams grejer idag på förmiddagen så är nu hemma en stund eller ett par timmar innan jag ska iväg igen. Ska nämligen på massage idag vilken jag verkligen ser fram emot, är trött på att ha ont i huvudet... Ska vara där halv 3 eller ja då ska jag till sjukgymnasten för att prata lite och en halv timma efter det har jag massagen inbokad.. =)
Efter det blir det att åka hem en sväng och sedan fara till jobbet för att jobba en sväng ikväll igen ;)

Tänkte att jag skulle ta magbild idag också, har glömt bort det och sen när jag kommit på det har jag haft annat att göra... Men idag lovar jag att det kommer upp en bild =)

Hoppas ni alla får en kanon dag.. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: