2December

Det vart tyvärr ingen städning idag, tappade lusten när jag fick veta att jag skulle jobba, jag som verkligen är städsugen, får se om jag gör det när jag kommer hem, eller i alla fall ta toaletten och damma så får jag damsuga och torka golven imorgon.. =) Köpte järntabletter i Måndags och jag måste säga att jag känner mig piggare, vet inte om jag inbillar mig eller om det stället, skönt är det i alla fall.. =)

Ne nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag ska springa ner i tvättstugan för att hämta sista tvätten innan jag GÅR till jobbet.. Torktumlaren är klar prick fem och jag börjar fem, vilket betyder att jag kommer att komma lite sent men det var lugnt, sköööönt =)

Ha en bra kväll.. =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Gud va kuuul! Hoppas, hoppas nu då! =D



Har du lust med en fika snart igen? =P



Kram

2009-12-02 @ 22:59:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: