orkeslös

Håller på att städa och tvätta men var tvungen att ta en paus då jag inte har någon ork, matt i axlar och ben, det är så jobbigt när man vill men inte orkar... Ska ta och vila i ett par minuter och sedan fortsätta igen, vill ju bli klar men damsugning och avtorkning av golven lämnar jag till Jonas så det är inte mycket kvar nu. Har tagit köket och håller nu på med toaletten/badrummen och sen är det bara dammning och avtorkning överallt men det går ju snabbt och tvätten är ju inget krävande, man behöver ju knappast veva maskinen ;)

Ibland gillar jag att städa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: