2009-07-18 Em.

Åkte och pantade mina burkar och var på väg och skulle sola men kom på att jag hll på att svettas ihjäl så sket i det och åkte hem till Sofia istället och snackade lite skit, efter någon timme tyckte jag det var kallt så åkte och solade så istället och fia följde med, nu är lite inte lika bleka alla fall.. ;)

Sitter och äter nu och ska hoppa in i duschen när jag är klar sen göra iordning sig till fest.. Jag hoppas på en lyckad kväll..
Skriver mer imorgon om jag inte mår dåligt men det hoppas vi inte på...
Kram!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack!! =D Nej, jag har inte svenska, men skulle gärna vilja ha det =P Dyrt/svårt o få tag på ju...

Allt bra? =)

Kram

2009-07-21 @ 00:11:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: