2009-06-04 - Dålig på att hålla det jag lovat ;)

Som sagt, lovade att jag skulle skriva lite mer den här veckan men har precis glömt bort.. Har suttit som ett borrat ben framför IKEAS hemsida och tittat på grejer.. Har inte fårr besked från banken så väntar på det, hoppas på det bästa för då blir det shopping på ikea ;) Idag eller imorgon får vi veta, hoppas verkligen att det går bra så att vi kan flytta, lägenheten var jätte fin som vi tittade på, så den ska vi ha.. Jag som alltid sagt att jag aldrig skulle kunna bo på väster ska nu flytta hit på riktigt, måste faktiskt erkänna att jag trivs i det här området, nära till det mesta.. Speciellt till varamon i sommar. Jippi :D

Idag ska jag följa med fialotta till stan och köpa kläder antar att det blir det fika också, mysigt.. Sen blir det hem till datorn igen och kika efter grejer. Gud vad grejer det är man inser att man vill ha och behöver när man sitter och tittar.. Det blir ju inte  samma summa som man trodde ifrån början direkt.. :P

Ska gå ner i tvättstugan nu och börja tvätta sen hoppa in i duschen och göra mig iordning..
Hoppas ni får en kanon dag! =)


Jag och Kalle !! =)
(Jag bara måste lägga ut en massa foton från balen undan för undan, måste uj säga att jag tyckte jag var vacker :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: