2009-06-21 - Midsommar!

Jaa, då har midsommar och snart går vi mot mörkare tider, tyvärr =/
Midsommaren spenderades hos Jonas föräldrar uppe i småängsbadet där de har husvagnen, vi åt god mat, drack en hel del och väldigt trevliga människor.. =) Vi hade också väldig tur med vädret, uppehåll fram till ca klockan tolv, då vi skulle lägga oss... Jonas mutade också i mig några snapsar, tjänade pengar på det, haha!! På lördagen vart vi uppbjudna till några på campingen och fick kaffe och bakelse, måste säga att folk är så trevliga på sånadär ställen, dem pratar med än närman diskar och hälsar när man går förbi, trevlig stämning tycker jag... Igår på kvällen var jonas och jag hemma och åt wok mat, drack vin, kollade på film och bara njöt av varandra, mysigt! ♥

Idag kommer pappa och Åsa hit och fikar och likaså Larsson och Lina, skönt att äntligen ha en lagom stor lägenhet så att man inte behöver sitta på varandra... =)
Håller på och tvätta här hemma också, ska väl ta fram damsugaren så att man får bort att Sofiahårsstrån på golvena.. :P

Hoppas ni har haft en trevlig midsommar! Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ahaaa, va skönt med större! Vart på väster är det då??? =P

2009-06-21 @ 11:48:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: