Tisdag-ledig

Nu har jag varit lat och inte orkat med att skriva i bloggen igen, förlåt.. :P

Kommer inte ihåg sist jag skrev eller vad som hänt sen sist men babblar väl på lite bara ;)... Jonas,Jag och Mamma var och tittade på Simons fotbollsmatch i Söndags, lillebrior gjorde tre mål och en asist, stolt.. Var hos Håkan och grillade efter det, jag älskar vädret som varit, så skönt, verkligen sommarvärme.. Igår efter skolan var jag och Mallan hos mamma och solade på tomten, fick lite färg... Sen åkte jag och älskling till Jan och Kristina och firade morsdag och så fick vi mat, grillat igen, det är ju bara för gott alltså.. :D

Nu ska jag springa, älskling och jag ska kolla på lägenhet nu! <3<3

Är ledig fram till Fredag nu så lovar att skriva några inlägg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: