Lördags28Mars

Duktig jag har varit, jag skulle ju bli en flitig bloggskrivare men så vart inte fallet :P

Igår gjorde jag nationellt muntiligt i Svenska B, det gick kanon, jag är så stolt över mig själv =) Efter skolan hämtade jag Kalle och följde med honom  och frova frack eller vad det heter, till balen. Bi kommer att vara så snygga..
Det vart även lite fest igår hemma hos Oinas som fyllde år, skulle följt med dom ut men så vart det inte. Men satan så trevligt det var att träffa de "gamla" vännerna, de var sig lika ;)
Jonas kom och hämtade mig sen när vi var hemma somnade jag som en stock i sängen, jätte skönt..

Imorse väckte Jonas mig genom att säga "älskling, så vissla han, god morgon, det är frukost nu" Så jag fick frukost på sängen vilket inte hände varje dag men det är ju så gott. Nyss var vi och handlade lite tills ikväll, vi ska ha det lite mysigt så köpte lite ost,kex,hummer och baguetter och så blir det nog ett eller kanske två glas vin.. Ska bli fruktansvärt mysigt, känner att det behövs, bara vara och ha det bra! =)

Tack för igår och hoppas ni mår bra idag! ;)
Kran Sofia!                                                                                                                                                                        

Kalle jag och jag någon gång i somras, antar jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: