Fredag och Regn, myskväll!

Fia var här en sväng ikväll, snackade lite skit, men vart bara en liten stund eftersom att hon skulle iväg till Becca som fyller.. Tidigare ikväll kändes det som att jag var sugen att följa men men just nu ångrar jag verkligen inte att jag stannade hemma, har haft mys med älskling och är skit trött.. Ska lägga mig nu och se om jag kan få en puss eller två ;)

Det var allt för mig idag, God natt och sov gott allihop! ha en trevlig helg!!


Nu har jag varit hos vårdcentralen, ska få en tid till rönken snart också, känns skönt att han tog det på allvar i alla ifall.. =)
Var och solade efter läkarbesökena, hann inte i mellan tyvärr.. Tror att jag fick lite färg, vilket verkligen behövs, det händer ju ingenting när jag solar, eller det brukar göra det men nu bara för att jag måste bli brun så händer det inte ett skit... :P
Älskling kommer snart hem från jobbet, vi ska mysa ikväll, han ska äta hummer och jag ett paket kräftor och så dricka vin till det, mysigt! 

Sofia kommer hit en snabbis sen, prata lite... =)

Jag älskar dig, Jonas Öberg!♥



Var hemma från skolan idag

, när jag gick upp imorse vid sju kändes det som att hela världens hängde på mina axlar, mådde skit.. Åkte till Jonas föräldrar och lämnade Jonas däck och fäljar så att Jan kunde åka och kränga dom... När jag stog där i solskenet  så kände jag att jag skulle hem och göra mig iordning och gå till skolan i alla fall, Jag mådde bättre.. Väl hemma igen så fick jag en sådandär känsla igen att hela världens skulle rasa samman ungefär.. (snacka om humörsvängningar) La mig och sov, vaknade halv tolv, lite förvånad jag vart när jag kikade till på klockan, jag är inte van att sova sådär länge... Har i alla fallr ingt vådcentralen så fick en tid klockan tre idag så ska ta och hoppa in i duschen...=)

Skickade äntligen efter mitt hår idag också, bättre sent än aldrig säger man väl ;)
Ska bli skönt att få lite längre går ett tag framöver, mitt börjar kännas väldigt kort =/ Eller väldigt är väl att ta i men det börjar kännar kort!!

Ska som sagt hoppa in i duschen nu, vara på lasarettet kvart i två sen åka sola, hem och duscha sen åka till vårdcentralen till klockan 3...

Förresten så är det nog fler än vad jag tror som läser bloggen, igår var det i alla fall sjutton stycken som läst, det trodde jag inte.. Skriv gärna en kommentar, skulle vara kul att veta vilka som läser, men förstås så är det väl ingen som vågar skriva.. =/

Hoppas ni alla får en kanon dag(trots vädret).. Mängder av kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: