Glad =)

Ja, idag är jag väldigt glad, dagen började bra, Malin ringde precis när jag gick upp vid nio och sa att jag inte behövde komma till skolan eftersom att vi inte hade någon lektion efter lunch, skönt =) Jag åkte till dietisten vid tio och typ avslutade det(ska dit en gång till för att se hur det går), hon sa också åt mig att jag skulle ringa vårdcentralen så att dem ska göra en ordentligt undersökning på min mage, jag hoppas ni på att gå upp i vikt framöver =)

Jonas och jag åkte och fixade med hans fälgar sen åkte vi till hans pappa så satte Jonas på mina sommardäck, skönt att slippa oroa sig att få böter :P
Vi har också varit hos mamma och ätit, varit på onoff och köpt en inspelningsbar boxer till Tv:n, köpt hdmi-kabel och köpt tre nya tv-spel, ska bli kul att lägga sig och spela, måste ju erkänna att man känner som ett litet barn som fått nya leksaker :P

Ska ta och hjälpa älskling nu..
Hoppas ni haft en bra dag, Kram!


♥GRATTIS SOFIA TILL KÖRKORTET!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: