Hmm?

Idag har jag och Kalle varit på dansträning till balen, jag måste ju säga att det gick bättre än väntat.. =)

Förövrigt så har denna dag varit skit, jag känner mig bara arg, ledsen och förbannat på allt och alla... jag tror att jag är det pga av att det är så jävla mycket utgifter till balen, studentkryssningen och själva studenten.. Min klänning skulle ju kommit igår eller idag men det har inte kommit någon jävla klänning, ringde till dom och skällde lite så ska få underkjolen gratis i alla fall =)  får antagligen inte klänningen förrän nästa vecka, förhoppningsvis nästa vecka ska man väl säga... Var och kollade på sjal i Tisdags med mamma och mormor, självklart hittar jag ju ingen som jag vill ha, ska titta nästa vecka igen. Det är ingen som har en vit Balsjal att låna ut? (A) sen är det dem där jävla naglarna som kostar typ 500 men funderar på att göra dem hemma istället,  sen måste jag beställa håret imorgon 1200kr och sen 1000 kronor för ditsättning och uppsättning.. Usch, jag hatar utgifter!!!!!

Hoppas det är bättre med är där ute i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa, min favvo också ;)

Tack så mycket! Jag hoppas det blir lyckat =S



Kramar

2009-05-07 @ 20:57:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jovars, snacka om utgifter, galen blir jag, klänningen kostade 2700, bh kostade 350, avgiften, 800, skor 400, hår 500, sen till drickat på kvällen, kanske 200...Glad blir man. Men det är så värt det:)

2009-05-08 @ 14:57:43
URL: http://sandratimm.bloggsida.se
Postat av: Sandra

JAg kommer nog bara ha en väska, jag fick med en sjal, men det såg heldumt ut till klänningen, men jag tar nog med den ifall det blir dåligt väder, men vet inte om jag ska använda den, men inga handskar.. Du då?

2009-05-08 @ 23:44:57
URL: http://sandratimm.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: