Längtar till Balen =)

Hello =)
Idag är jag ledig ifrån skolan eller rättade sagt jag har hemstudier.. :P Igårkväll kände jag att jag började bli sjuk, mamma har smittat mig, skit kul... Känns väl sådär att vara sjuk när man är ledig + att det är skit väder ute, tror att jag ska gå och lägga mig i solariet i eftermiddag, kanske inte jätte bra när man är sjuk men måste ju få upp färgen till balen =)

Snart ska jag åka och hämta mamma så ska vi åka till mormor och äta, sen åka ner till stan och köpa tyg så att mormor kan sy en sjal åt mig som jag ska ha balen.. Jag hittade en väska också så snart är allt fixar... Ringde och frågade när klänningen kommer, antingen imorgon eller på Torsdag, jag börjar längta, massor :D  Ska också skicka efter håret den här veckan för att nästa Tisdag ska jag sätta fast det och på Tosdag ska jag och Kalle på balträning, har hört att det är skit svårt så vi får nog sätta igång att träna..

23Maj är balen, fär er som tänkt att titta :D

Hoppas ni får en bra dag, trots skit vädret, Kram


♥Jag saknar min älskling ♥


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: