Linnéas konfirmation

Jaa, idag har jag varit i kyrkan, linnea har konfimerat sig, det var lite kul att gå på faktiskt, man vet ju själv hur tråkigt man tyckte det var men såg fram emot alla presenter ;) Efter kyrkan åkte vi hem till pappa för att äta smörgostårta, mums mums.. 
  Är hemma nu, vilket jag känner är väldigt skönt, har sån jävla huvudvärk, har sovit så dåligt inatt eftersom att Ludde jäkel har vänt och vritt sig HELA natten ;) Luddis kom hit igår vid 11 ungefär så hade en heldag med honom, jätte mysigt.. Först gick vi på stan och köpte klocka åt Linnéa och så köpte jag en väska jag ska ha på balen och självklart en massa godis till barnet. Mamma kom och hämtade oss på stan så åkte vi hem till Håkan och solade lite i trädgården och så fick vi självklart mat.. När jag satt och åt ringde fia och sa att vi skulle grilla hos henne så det var bara att bege sig till fialotta och grilla, Ludde var himla duktig hos hjäpte till faktiskt :) Han somnade vid halv sju i mitt knä så det vart en lugn kväll, skönt... Barn är krävande men så fruktansvärt mysiga <3

Nu ska jag ta och sätta mig på balkongen och ta en ciggarett och läsa lite reklam som nyss kom, jag älskar reklam ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! <3


Lekte i sandlådan hos Håkan

Busade med Mig och Mormor hos Håkan.

Gungade hos fia =)

Fia,Isabelle,Mathias och Kristofer

Isabelle och FiaLotta.

Sofia,Oinas och bästa Ludwig grillar. ;)

 ♥Jag älskar dig, mosters bästa kille ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötfisen =)

2009-05-03 @ 16:30:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men snygga bilder din lilla smygis;)

2009-05-10 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: