Måndag

Förlåt mig att jag inte skrivit på ett tag, har varit lite mycket.. Fixat med balklänning, fixar för kryssning osv...
I lördags var vi alltså på student kryssning, skit kul, fast man tappade bort allihop.. :P Jag hände med några skit trevliga killar från Norrköping tror jag det var.. jag har kommit på att det finns det killar som vill prata pch är trevliga fast man har pojkvän och är förlovad.. ;) Kom hem igår vid 23.00 ungefär, söndagen var väldigt seg och lång måste jag erkänna, umgicks med Fia hela dagen, vi upptäckte att vi bott grannar under resan, så jävla typiskt att man inte visste det, man kunde ju faktiskt tagit varandras hyttnummer redan i sthlm fast ijuför sig var det väl ingen som visste att man inte skulle kunna ringa under färdens gång ;)



Jag i hytten på båten, osminkad, tycker nog att jag fått färg i ansiktet trots allt =)

Idag var jag hemma från skolan, orkade inte upp imorse, skit trötter.. hade valedering i Psykiatrin i fredags, gick skit bra, inte alls mycket att göra så har gjort allting idag så ska läna in det imorgon, jag är stolt över mig själv, klarat en 200poängs kurs på ca 4 timmar ;)
Var hos mamma en sväng nu på kvällen med Älskling, åt lite kräftor och var social :D

Jag önskar all lycka till Linda och Daniel som gifte sig i Fredags, världens vackraste brud!!  =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack tack! ;) Hoppas vi lever lyckliga i alla våra dagar! =P

Kram

2009-05-19 @ 12:17:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: