Nu är balen över.

Ja som sagt, igår var balen och nu är den över, man kände sig så underbart vacker måste jag ju säga, alla var fruktansvärt vackra!! Tänkte lägga ut lite kort! =)


Karl&Sofia

JosefineRasmusEmelie?

BästaMalin&Jag(något ramlade bort;) )

Älskling&Jag

Älskling&Jag

SofiaEmelieSandraJosefine

Älskling&Jag

Älskling&Jag

SysterMammaJagBrorPappa

Ser intresessant ut ;)

KarlSofiaRasmusJosefine

Jag fick hjälp in i bilen =)

I bilen =)

I bilen bakifrån :P tyckte den vart bra!

På väg ur bilen, gentleman!

Ute ut bilen =)

Står på båten..

Så himla fin bild på Anthon&Denise

Många par ;)

SofiaKarlJosefineRasmus

Jag på kvällen hemma hos Jan&Kristina

Jag frös och såg tjock ut :P

Jag&Älskling (i myskläder :P )

SofiaSvärdvall!

En bild på mig får avsluta dagen.
Jag tackar alla som var i min närhet för en väldigt bra och minnesvärd dag! <3
Speciellt vill jag tacka Malin och gjorde mitt jätte vackra hår och hjälpte till en massa, det betyder ska du veta gumman!
Ett jätte stort tack till Kalle som gjorde min dag möjlig, Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va du är VACKER!!! =D

Och sååå fin klänning! =D

Kram

2009-05-24 @ 17:09:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka fina bilder det var=)

2009-05-25 @ 18:10:20
Postat av: Anonym

Vad vore en bal utan joggingdress ;) hehe

2009-05-30 @ 09:31:46
Postat av: Malin

Jag la ut en bild på dig ifrån balen idag! Satt o kollade lite bilder på datorn o hittade dom och då var jag ju tvungen, du var ju balens vackraste! (Är lite stolt jag med)

2009-10-10 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: