Onsdag =)

Nu har jag gått två dagar i skolan denna vecka, skönt,. Nu är det ledigt till Måndag. Förresten, ni glömmer inte komma och kika på balen på Lördag va ? :D Båten går ifrån slussarna 15.00 och är i stan vid 15.40 så nu har ni ingen ursäkt för att ni inte kommer ;)

Malin provuppsatte mitt hår idag, Zanna sminkade mig och så satte jag på mig alla smyckena och självklart klänningen, jag måste säga att jag var väldigt vacker ;D

Skulle bara skriva det, tiderna och hur vacker jag var, haha, jaja, så får man säga!! ;)

Ha en bra helg!=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Klart hon vågar ;) Det blev lite strul med bordsplaceringarna när vi kom till lokalen, men det löste sig bra ändå. Hon behöver inte va orolig, jag ska inte skälla på na. ;)

2009-05-20 @ 22:36:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Japp, säg det...det är luuugnt ;)

2009-05-21 @ 12:25:22
Postat av: Ronja

LÄGG IN BILDER DÅÅÅÅ :P

2009-05-22 @ 19:44:25
URL: http://ronjaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: