Onsdag!

har inte skrivit på ett tag så tänkte säga några ord så att ni inte tror att jag dött...

Igår var jag och Cecilia i Lkpg och satte dit vårat löshår,skit snyggt vart det på oss båda.. Lyckad dag! =)

Nu sitter jag och skriver "blogguppdrag" ett skolarbete.. Ska skriva i en blogg om våra funderingar om framtiden.. Läraren har skrivit olika datum efter studenten  så ska vi skriva hur vi trir att det ska vara, men blir mest en massa påhittade saken, jag har inte en aning om hur framtiden ska se ut, jag har bara förhoppningar! ;)

Skriver kanske mer när jag kommer hem i Em.! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket! Du vet inte vart din syrra tog vägen i går? =P Vi väntade på henne... =)

Kram

2009-05-16 @ 23:08:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack igen! =D Jaaa, jag gillade också dom från stranden. =) Underbart! =D

Kram

2009-05-18 @ 16:45:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: