SegSöndag!!

Ja som sagt, denna Söndag är nog den segaste på länge.. Älskling mår inte så bra idag, har spytt..:P Men nu mår han bättre, han orkade i alla fall laga mat åt oss medan jag var nere och handlade.. Har legat i sängen HELA dagen tillsammans med älskling och bara varit, jag har spelat tv-spel, har kommit en bit nu, jag var så förbannat herromdagen eftersom jag inte kom någonstans..:P

Denna vecka hoppas jag verkligen att min klänning kommer, annar ringer jag och skällen ännu mer, det börjar ju faktiskt bli lite bråttom... På Tisdag åker jag och Sissi till lkpg för att sätta tdit vårt hår, ska blir så kul... På lördag är alltså studentkryssningen, jag börjar faktiskt bli pepp iför det :D

Hoppas ni haft en kanon helg!! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag va på sun4U, i solariet man står upp i. Det stod att 10 min där i motsvarade 20 min i liggande solarium. Så sola inte mer än 10, för det räcker kan jag lova ;)

Kram

2009-05-11 @ 22:44:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: