Tisdag - Varit duktig-pluggat.

Som sagt, idag efter skolan var jag och Malin duktiga och gick hem och pluggade, är nästan klara med hela "arbetsmiljö och säkerheten" bara en liten uppgift klar, inte dåligt att klara en hel kurs på ca 1 timma, inte gjort ett skit på kursen innan =) Gjorde nästan klar hela kapitel 4 i socialpsykiatrin och lite annat skit, klarade också det muntliga provet på skelettet utan att plugga. aja skit samma, skulle bara ge mig själv lite beröm, ni har ju inte en aning om vad jag snackar om, förlåt :P

Sissi ringde ikväll och berättade att Anna som skulle gjort håret på balen skulle ta 500 kronor för att göra det, vilket hon sa skulle "ingå" i de 1000 kronorna som hon tog för att sätta dit håret på oss, lite dålig stil måste jag säga, säga till inte ens en vecka innan balen är.. Som tuir är så har jag en väldigt gullig vän som ställer upp och gör håret, ska göra en provuppsttäning imorgon och se så att det blir bra, tack Malin!! =)

Var hos dietisten på marieberg imorse, fick näringsdrycker som jag ska dricka som mellanmål tre gånger om dagen, så nu ska jag förhoppningsvis gå upp i vikt.. =)

Måste säga också att jag redvisade mitt arbete i Sjukvård idag om Malignt melanom, shit vad duktig jag varit de sista två dagarna =)

Nu ska jag göra mig klar för att gå och lägga mig i sängen för att kolla på nya Wallander filmen med min Älskling! <3

Hoppas ni haft en kanon dag!! Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet visst är jag bäst helt enkelt? Vad vore livet utan Malin:D Pussss

2009-05-19 @ 20:37:47
Postat av: Linda

Neee, hon va inte där. Och har inte hört av sig eller nått? Hon lever eller? =P

Kram

2009-05-19 @ 22:45:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: