Torsdag - ledig, skönt =)

Ja, idag är väl nästintill alla lediga vilket är skönt.. =) Idag blir det lugnt, hra precis duschat och ska snart mege mig upp till charlottenborg till min faster m. familj, pratade med faster i en timma igår och efter det kom vi på att jag faktiskt kunde komma dit idag så slapp vi sprata i telefon :P Ska titta på när Carina gör balfrisyrerna på kusinerna, ska bli intressant att se hur de kommer att se ut.. =)

Sitter här och har nyss duschat så funderar på att ta och göra iordning mig, blir kjol idag, det är ju trots allt ganska fint väder ute, hoppas att det blir såhär på Lördag...
Ska ta och sola idag också, sista gången inna balen, jag kommer att vara blekast, usch, jag hatar mitt pigment när det inte är sommar!!!!

Jaja, det var allt för mig, hoppas ni får en kanon dag! Kram! =)


Jag vill ha sommar nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: