Torsdag

God kväll =)

Har legat på latsidan vad det gäller att skriva i bloggen..  Har inte haft någonting att skriva om och har knappt suttit vid datorn på sista tiden, eller jo, har läst bloggar och tittar på lite bilder sen balen lite fort bara.. Om det är någon som har bilder på mig ifrån balen så säg gärna till, jag vill ha =) Ska sätta in alla kort fråm balen i ett fotoallbum tänkte jag, lite kul att ha till senare i livet, inte bara ha allt på datorn ;)

jaha, sebn sanast jag skrev har det inte hänt så mycket, varit i skolan, fixat det sista, beygena sätts idag vilket känns väldigt skönt måste jag säga.. Älskling började jobba natt ikväll så fram till semestern ska han göra det. Känns tomt att sova ensam men inatt är lillasyster snäll att sova med mig.. Hon står just nu i duschen så passade på att skriva lite så att ni inte tror att jag gett upp bloggen. Lillasyster och jag var på Jysk förrut och handlade lite, fick inte med mig det hem men ska hämta det imorgon, dem hade fel på telefonin så kunde inte ta det på kortet, men men... Handlade i alla fall två par nya gardiner så att jag kan byta, har ett par nya gardiner till köket också som jag köpte för ett tag sen så på Lördag blir det att byta gardiner och putsa fönster.. Köpte också nya bäddset till våran säng, turkosa, skit snygga och jätte mjuka.. Köpte som sagt också ett fotoallbum... ;)

God natt och sov så gott!


Lillasyster&Jag(Gammal Bild)


Kommentarer
Postat av: linnea

det vah en mysig kväll :)

å min mobil funkar tyvärr inte så kan inte skicka bilderna på dig från balen,, :(

2009-06-03 @ 17:42:26
URL: http://ingrosso.blogg.se/nea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: