29November-Första advent

Tänkte jag skulle lägga in bilderna ifrån igår lite snabbt sen ska jag ta och äta "frukost" Räkor och aouli(stavning)... Vaknade sent idag, vid elva, har alltså sovit 11 och en halv timma, sköööönt =)


Åkte först hem till mamma för att hämta henne och denna snygga pojke som håller på att bli så himla stor pojke =)

Jag tänkte att jag skulle få ett fint kort på oss men Ludwig ville inte vara seriös :P Men han är ju  ändå så fin =)

Storebror Elliott hjälper prästen hälla upp dopvattnet.

Gabriel,Niklar och Maria

Bebis blir döpt ;)


"Här är då Gabriel som jag antar att ni redan alla sett"

Mamma och pappa tyckte det var kul ;)

Storebror =)

Sista kortet. Tog inga mer bilder, men här har ni några..
Om du vill ha några kort får du säga till, Moster!

 

Hoppas ni alla får en trevlig första advent =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gulligt! Åhh så fin Ludde var=)

2009-11-29 @ 15:56:34
Postat av: Moster

Jättebra kort! tack så mycket!

2009-12-02 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: