21November

God middag alla glada.. =)

Idag går jag in i vecka 19, tiden går fort. Har även tagit lite kort på magen som jag tänkte lägga ut, åtminstånde en bild, fler behövs ju inte.. ;)

Idag hittills har det varit lugnt, vi ska nog åka ner en sväng till Micke och Johanna i eftermiddag, efter fotbollen.. Vi ska få låna en spjälsäng av dom till bebis, sjävklart får den stå nere i källaren tills det är dags så ni inte tror att jag ska bädda den nu.. ;) Som jag skrev så ska vi dit efter fotbollen, Jonas sitter och tittar på Liverpool, hoppas det blir vinst så att jag får en glad karl ikväll... Om ett tag kommer Fia hit och ska ta en fika med mig och snacka en massa skit, alltid trevligt att träffa den bruden =)

Igår var vi hemma hos pappa på kvällen, lagade varm smörgåstårta som vi bjöd pappa på, han ar ensam så vi gav honom lite sällskap men tror det hade kvittat för hans del för stackarn var så trött, han trodde han häll på att bli sjuk. Vi somnade väldigt tidigt både jag och Jonas, halv 11, så det var skönt =)

Ne nu ska jag sluta skriva, Jonas tycker det är vldigt irriterande´, han slängen en arg blick på mig då och då :P

Ha en fortsatt bra dag..



Kommentarer
Postat av: Naimi

tacktack =)



okej va roligt, när har du bf? =D o ska du kolla om de blir en pojk lr flicka? :)

2009-11-21 @ 15:51:12
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

va mysigt :) hoppas du på nåt speciellt lr spelar de ingen roll? klart huvudsaken e att den e frisk :)

2009-11-21 @ 16:29:21
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: