25November

Ja, 25 idag och det betyder att man får pengar, skönt =)

Igår var jag ju ul vilket gick fin fint, allting såg normalt ut på bebis vilket är en lättnad att veta även fast man inte trodde någonting annat... Tyvärr fick vi inte veta könet då den lill* låg och knep med benen, annars hade hon varit villig att berätta det.. Men men det löser sig på något annat sett, vet bara inte när vad eller hur... ;)

Moster messade mig här på morgonen, vilket är anledningen till att jag är vekan, annars hade jag sovit gott nu vill jag lova ;) Ne då gör inte så mycket, bara bra att komma upp, kroppen är ju tvilad nu så... Hon frågade i alla fall om jag kunde ha deras misting, Gabriel 4 mån, när hon skulle bort och självklart kan jag det, han är ju så snäll och lugn.. Ska hämta honom vid halv tolv och fem kommer de och hämtar honom.. Ska ändå tvätta idag så har ju ingenting planeratmer än att jag faktiskt ska laga mat idag, vilket inte händer allt för ofta... :P Ska göra kasslergratäng, min älskling ska få mat serverad när han vaknar efter att ha jobbat inatt.

Ne nu ska jag ta och titta runt lite innan jag hoppar in i duschen och sedan äter lite frukost..

Förresten kommer ju Malin in idag men hon har nog ingenting emot att lillen är här, hon gilar ju barn =)

Hoppas ni alla får en bra onsdag.. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ska finnas ett företag i Linköping som heter crocus som utför 3D UL och liknande.. Kostar mellan 900-1500 att göra UL där och då får man med sig dvd och bilder hem.. Då kan ni nog få se könet..

Är sugen på att se bebis i 3D själv. Men vi vet ju redan könet på vår skrutt..

2009-11-25 @ 12:01:04
Postat av: Alexandra

Ni kan beställa tid hos en privat läkare i lkpg så gör han 3D på barnet! Och säger könet. Ni får massa fina bilder och såvidare men det kostar 1000-1500

Kram

2009-11-26 @ 10:04:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Moster

Lilleman var helt slut när han kom hem, lite febrig också... Tack för hjälpen!

2009-11-26 @ 20:27:35
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Säger som Alexandra! Att kolla 3D är skithäftigt och verkligen värt pengarna :)



http://www.crocus.nu/



Där gjorde vi, Selbing är kanonbra :)

Postat av: Tova

Ja, inte lätt att ha tur på ultraljudet ;)

Våran var vänd nedåt mot moderkakan heela tiden, så barnmorskan hade svårt att mäta och kolla allt.

Spelade ingen roll hur mycket jag fick hoppa eller skaka runt med magen :p

men de såg att det var en grabb iallafall :) hoppas ni får veta så småningom också! (om ni vill förstås)

2009-11-27 @ 22:41:50
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Ronja :)

Okej =) våra bilder vart inte heller bra men lägg in ändå :)

Roligt att se =)



Självklart är det vackert! det är ju ett liv =)

Kram.

2009-11-28 @ 09:29:30
URL: http://ronjaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: