8November - Fars dag

Ja, idag är det ju fars dag vilket innebär att vi ska hem till Jonas pappa och mamma för att äta middag vid halv ett och efter det ska jag hem till pappa för att ge honom en blomma eller liknande. Fredrik är på besök här i Motala så ska bli roligt att träffa honom, det var ett tag sen... Jonas ska tyvärr jobba så han kan inte följa med till pappa vilket är lite synd, jag vet faktiskt inte ens om Jonas och fritte har träffat varandra :P Aja, jobb är ju lite viktigare eller rättade sagt pengar ;)

Och tack Ida för den kommentaren och jag&Jonas får också grattulera till din graviditet.. =) Har du någon blogg som jag kan läsa?? =)

Jag hade inte så mycket att skriva. Eller ja, har haft migrän nu i tre eller med idag blir det fyra dagar, jag börjar bli riktigt trött på det eftersom att ingenting hjälper emot det!!! =(
ha en bra dag allihop =)

Kommentarer
Postat av: Ronja :)

har exakt samma sak, svinont i huvudet hela tiden!

inga tabletter funkar heller.

2009-11-08 @ 12:54:08
URL: http://ronjaross.blogg.se/
Postat av: Ida

Jadå jag har allt en blogg.. Fritte har adressen till den.. Vill inte lägga ut den här. För jag har valt att hålla de flesta i Motala utanför mitt liv.. Men fråga fritte så lovar jag att han ger den till dig..

2009-11-08 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: