19September.

God morgon.

Var uppe tidigt idag redan tjugo över åtta faktiskt, finns en anledning, har tvättstugan. Inte jätte kul att ha tvättstugan 7-12 en Lördag men som sagt så började jag lite senare, hinner ändå =)

Idag ska jag som ni vet på dop och jag hoppas även att Jonas kan flexa så att han kan följa med, skulle vara skönt..  Men vad ska man ha på sig på ett dop? Ge mig gärna några exempel? =)

Åt nyss frukost, en nyttig sådan. Pan pizza ochett glas pepsi, inte det bästa kanske men tycker ju inte om frukost och trodde det skulle vara lättare med pan pizza men jag kan tala om att det var exakt samma sak... ;)


Tyckte det var dags för en bild för en gångs skull, fick bli en gammal sådan, ca ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: