26September

Igår var det fredag och här hemma var det lungt. Jonas och Jag var ute och åt på Restaurang Ming, uppe vid bio:n. Mysigt och väldigt gott. Men något mer utan det hände inte, jag somnade som vanligt vid tio hugget, tråkig och trött flickvän ;) Vaknde för en timma sen det vill säga tjugo över åtta, inte alls kul en Lördag men ska nog se till att somna senare idag så att man sover lite längre imorgon, jag tycker att det hör till söndagen ;)

Idag ska jag och Jonas åka upp till stan och titta lite, har hört att det är lite grejer på torget.. =)

Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! Haha! Jag blev lika förvånad själv när jag kollade mig i spegeln i morse ;)

Kramar

2009-09-26 @ 09:29:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn..Hoppas att du får en skön lördag.

2009-09-26 @ 09:41:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: