30September

Ska till vårdcentralen nu, måste byta astma medicin men om något år får jag väl byta tillbaka hoppas jag. De ringde igår och föreslog att jag skulle ta pulmicort vilket jag inte kan ta eftersom att jag blir på världens sämsta humör och får humörsvängningar hela tiden (som att jag inte redan har det) Jag antar att det kommer att bli ganska mycket tjafs med läkare eftersom att det är många mediciner som inte hjälper på mig och jag gillar att dom kräver av mig att jag ska kunna alla mediciner jag inte kan äta, jag har haft astma sen jag var 10/11 år och dem vill att jag ska minnas alla sen dess, det är ju dumt att dom att läsa journaler iställer, eller hur ? ;)

Var jävligt duktig också och tappade ner min NYA telefon i toaletten, GREAT!!!! :'(
Som tur är funkar den men frågan är hur länge?

Kanske skriver en rad när jag kommer hem ifrån vårdcentralen, Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: