4September

Var bara tvungen att jogga in och skriva detta.. Jonas sitter och läser lite på internet om damfotboll och där är det någon som skrivit:

"Damfotboll-som att sätta en ko på V75"
Den vad riktigt bra tycker jag=)

Aja, kan väl fortsätta skriva några rader... Tycker ju att det är lite roligt att skriva blogg när jag väl tar mig tid att skriva lite...
Idag var jag och Fia en sväng hos Linn som fyller år på Måndag, hon hade födelsedagsfest idag men som sagt fia och jag var bara där en sväng eftersom att hon ska jobba inatt och jag hade ingen lust att dricka... Men kul att byta ett par ord med några som var där =)

Ringde till mamma i förmiddags vid 11 ungefär och skulle bjuda mig dit på middag men det gick inte så bra då hon,Zanna,Ludwig och Patrik skulle till mormor och äta så det var bara att ringa dit och bjuda sig dit istället och självklart var det okej. Hos mormor var även Elliott, min kusin, så goer är han.. Moster som kom efter ett tag berättade att Elliott 3 år hade suttit igår och frågat Maria "undra vilken gata Sofia bor på" duktigt av honom att komma ihog mig eftersom att vi väldigt sällan träffas. Jag har ju också fått en kusin till eller för åtta veckor sen men jag träffade honom idag, Gabriel heter han den lille sötnosen.. Satt och höll i honom någon timme innan jag kom på och frågade Moster "ojj, vill du ha tillbaka din son?" Haha- Barn är ju så goa och idag har jag fått träffa tre små gullungar <3

Nu ska jag ta och göra min fästman lite sällskap..
Hoppas allt är bra med er och att ni läser de få inläggen jag skriver.. =) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: