9September

Idag vaknade jag skapligt må jag säga, 09:20 ganska lagom när man somnade 22:00... Ne jag har kommit på att det nog är därför jag har så fruktansvärt ont i huvudet, jag sover för mycket helt enkelt...

Igår var jag på skolan en sväng och pratade med Naturkunskapsläraren och fick veta dom sidor jag ska läsa till provet den 17:onde. Det var enligt mig nästan hela boken så ska väl sätta igång och plugga men har verkligen ingen motivation känner jag....

Som sagt, idag ska jag väl sätta igång med pluggandet och mycket mer ska jag nog inte göra. Kanske göra iordning svampen som vi plockade igår så att den inte torkar..
Får se ifall jag åker till min mor och tigger till mig lite mat också så slipper jag laga de till mig själv eftersom att Jonas jobbar och tjänar pengar ;)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: