13 Augusti

God morgon, eller ja det är kanske inte morgon riktigt men för mig är det de, vaknade klockan 11 ungefär, Lilly ligger fortfarande och sover, jag älskar när hon sover såhär...
Hon somnade klockan nio igår kväll sov till åtta imorse då hon åt och somnade om direkt och som sagt, ligger fortfarnde och sover.. ;) Underbart!

Igår skulle jag bara åka till moster en snabbis men stannade visst i fem timmar, de blev aldrig av med mig.. (A)  Kom aldrig till Naimi med andra ord, hon hade folk hos sig så det gjorde ju inte så mycket! ;)
Hon tyckte förresten bilderna jag hade tagit blev jätte bra, väldigt roligt att höra.. =)

Nu kolla bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: