Kalas....

Kalaset var jätte trevligt, blev bjudna på smörgåstårta, kakor, bullar, saft kaffe och glögg, riktigt kalas med andra ord =)

Rebecca och jag var ute och gick en sväng efteråt så att Lilly kunde sova, men satan så kallt det är ute, skönt att det inte blåser något nämnvärt i alla fall... Vi fick en nästan helt ny skrivare av Therese, beccas mamma, som också är scanner i, tack snälla!!

Jag hann även skotta fram min bil som det var ca 3 dm snö på, har inte använt den sen det började snöa ordentligt. Pappa bytte avgasrör och satte dit nytt batteri på den för någon/några veckor sen, men när jag hämtade den hade det hänt något nytt, jo, röret till styrservon har gått sönder så nu kan jag inte köra med den i alla fall.. Hoppas att han fixar det snart, det är besiktning den 15 så det hoppas jag han vinner... Jag hatar att vara billös!!! =(

Ojj så mycket text det blev...Slutbabblat...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: