Lördagsmys!

God morgon!
Jag gick upp för en halvtimme sen för då vaknade Lilly. Ludwig vaknade klockan sex och gick upp och kollade på barnprogram,  duktig kille det där =)
Ja som sagt, Ludwig har sovit här inatt, Zanna är på julbord..

Igår kväll hade vi lite Lördags-mys med mcdonalds och godis... Skulle försöka "söva" båda barnen samtidigt, det gick sådär, den ena somnade och så lät den andra och tvärt om, sådär höll det på ett tag, sen gav jag upp så Jonas tog Lilly.. ;)

Ne nu ska jag ta hand om en tjurig liten flicka ;)


De låg och mös ett litet tag själva igår =)

Så fina <3

Kommentarer
Postat av: Moster

Är Lilly alltid glad?! Hon är ju så jäkla söt

2010-12-20 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: