mums!

Det skrivts inte så ofta i bloggen men ibland får jag lite sug på att skriva men vet aldrig riktigt vad?! ;)

Lilly och Jag har precis slängt ihop en cheesecake här hemma, jag har sånt sug efter det HELA tiden, det är ju SÅ gott!

Nu sitter vi och lyssnar på julmusik, jag sjunger, Lilly ler och tittar på mig,  hon älskar när mamma sjunger, men det är hon också ensam om, min käraste sambo tycker inte om det... Jag är inte den bästa på att sjunga som ni kanske förstår... Om någon timma kommer Cecilia hit och fikat och ikväll kommer förhoppningsvis Malin och Aron hit och sover?! *Hoppas* :D


Ne nu ska jag sätta på risvatten, det blir stinas kyckling idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tyvärr kom vi ju inte idag, men en annan dag kommer vi=)

2010-12-10 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: