Mys med Ludwig!

Jag ligger nu i soffan med datorn medan Ludwig sitter och kollar på barnprogram, är nämligen barnvakt åt honom eftersom Zanna har varit i ullared och är nu påväg hem.
Ludwig, jag och Lilly var ute på promenad efter att vi hämtat honom på dagis sen gick vi in, så tog Jonas med sig Lilly till farmor och farfar så vi två blev ensamma.. Så vi badade efter lite mys i soffan...

Kom faktisk ihåg att ta med Ludwigs gamla vagn hem idag ifrån mormor. Ska ju ha den på balkongen så Lilly kan sova där ute på dagarna. Anledningen till att jag kom ihåg den var nog att Zanna köpte med sig en rosa åkpåse hem ifrån ullared, så den svarta som jag köpte för ett par veckor sen får vi ha i vagnen här uppe och självklart den rosa i vagnen som vi använder, jag fick min önskan till slut :D Gött!



Mina sötnosar, jag älskar er! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken tur att dom fick in rosa åkpåsar!

2010-12-18 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: