1 Februari - Älskling 36 år

Ja, idag fyller min älskling 36 år, tyvärr jobbar han så jag får inte rå om honom vilken jag vill.. Ska åka till stan sen och se om jag kan hitta någonting att köpa till honom, har inte gjort det än, så himla svårt att komma på något eftersom att han inte önskar sig någonting och säger att han inte vill ha något, som sagt, ska se om jag hittar något litet, han sa ijuför sig att han ville ha en snusdosa, men hur roligt är det att he bort :P

Tack förresten för alla söta kommertarer om gårdagens magbild, jag blir så himla glad  när ni är så himla snälla.. Självklart kommer jag att skriva på bloggen vad det är för en liten som förfinner sig i mammas mage, Sofia och Malin, jag lovar att höra av mig till er direkt efter.. ;)

Ne, nu ska jag se om jag kan få i mig någonting att äta, så det inte blir försent, måste ju hinna med att äta middag innan jobbet också... Hoppas ni alla får en kanon snart på Februari ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! tillomed jag längtar till onsdag bara för det ;) Haha!



Ja, det va därför vi tog sån bild, för det är så stor den är irl ;) Va så svårt att ta på mig själv, såg mycket mindre ut då. :)



kram

2010-02-01 @ 18:46:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag vill ha ett sms så fort du vet könet!

2010-02-01 @ 20:43:50
Postat av: Malin

Det är bra det, är ju så himla nyfiken ju!

2010-02-02 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: