13 Februari

Idag mår jag lite bättre än igår i alla fall men värre blir det väl fram mot kvällen skulle jag tro...

Älskling kom hem från gymmer förrut med en liten påse och fråga "vill du ha alla hjärtans-dag-present idag eller imorgon" Idag svarade jag självklart. I påsen låg en chokladkaka, två tidgningar och ett presentkort på feelgood- 25 minuters massage, guld värt vill jag lova <3  Ska ringa till feelgood imorgon och boka tid tänkte jag, ser fram emot det kan jag säga =)

Idag blir det lugnt här hemma igen, har nyss tagit en lång lång dusch men min käraste, himlans mysigt, nu sitter vi vid varsin dator, han och dunkar musik, skönt för mitt huvud, inte ;)
Ikväll ska vi äta potatisgratäng och fläskfilé framför melodifestivalen....

Ne nu reste han visst på sig, ska hjälpa till med maten, eller i alla fall göra honom sällskap i köket, inte så mycket att vara två till, att laga fläskpannkaka...

Magbild kommer senare eller imorgon, får se..
Hoppas ni alla får en bra dag, Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket, va snäll du är! :)



Här är allt bra, med dig då?



Kram

2010-02-14 @ 09:46:33
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin(kakas syster)

Massage kan framkalla värkar...så va försiktig,det finns en speciell "gravimasage"så jag skulle rekomendera dig att tala om att du är gravid när du beställer massagen...så vet ju garanterat dom mer.

2010-02-14 @ 10:14:23
Postat av: Linda Olsson

Yes, tycker jag med! Va ett bra tag sen nu ju! :D



Tyvärr är ju fredagarna svåra...om inte daniel är hemma såklart. Jag ska kolla det. Är det nån sista anmälningsdag?



Kram

2010-02-14 @ 22:28:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: