16 Februari

Hej och hå.. =)

Skulle varit på ung m. idag halv elva, det blev inte så kan man säga, måste hitta på någon bra ursäkt bara, så jag får pengar :P Jag har blivit så himla lat och idag kan jag väl säga att en stor anledning till att jag inte åkte dit var för att jag knappt har någon bensin i bilen(vet inte om jag skulle komma hem ifrån stan) och det har jag inga lösa pengar till parkeringen... Ganska skönt att vara hemma, mår ju faktiskt inte tipp topp och det känns sådär att sitta där och hosta så jag spyr... ;)

Cecilia ringde nyss och ville komma hit och fika så hon skulle komma straxt efter tolv och så pratade jag med Malin också så hon skulle med komma in, trevligt med lite sällskap här hemma.. Nu ska jag bädda sängen så det ser lite roligare ut i sovrummet och sen ska jag hoppas in i duschen och sen göra mig iordning så jag ser skaplig ut när mina kära vänner kommer <3

Hoppas ni alla får en bra Tisdag!


Kommentarer
Postat av: jenny

aaa va skönt:D

ja måste nog vänta tills nästa vecka endå tills min lön kmr:P men börjar ni nu på fredag elelr nästa evcka?:D

kram

2010-02-16 @ 17:10:52
Postat av: Malin

Det var trevligt=) O mysigt att knuffa på din lilla dotter i magen, men lite läskigt var det allt också...

2010-02-17 @ 07:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: