20 Februari

Imorse när Jonas klockan ringde och han hade gått upp så tittade jag till på klockan, den var inte mer än tjugo över dem, låg och funderade på varför han gick upp så tidigt, om det var för att ha lång tid på sig eller så att köra eftersom att väderet är som det är.. Gick i alla fall upp för att fråga, han blev väldigt paff, vi tittade på alla klockor och det stämde ju, förutom på hans egen klocka, han hade råkat ställa den på London tid så han fick gå och lägga sig i en timma igen..
Som vanligt kom han sen in till mig och sa god natt, bara att efter "ett tag" (vet inte hur länge) kom han tillbaka "älskling, får jag låna din bil? Mitt batteri är helt dött".. Självklart fick han det och halv åtta till jag mess om att han var inne på jobbet, han hade varit nära på att fastna flera ggr, bilen är ju så himla lätt och ganska låg också eftersom att det är en sån lätt bil... Men skönt i alla fall att han kom in utan att det hände någonting, kommer vara sjukt orolig när han åker hem ikväll....! Slutpratat om det :P

Jag sitter nu här och tar det lugnt tillsammans med min frukost som inte alls smakade idag faktiskt, o´boyen svider i halsen! Undra när hostan ska försvinna så halsen också kan bli bättre....

Ne nu ska jag ta och äta klart här och vänta på att svärfar kommer hit, han ska byta batteriet på bilen så han kan använda sin egen bil imorgon... För mig gör det inte så mycket att han har min bil, jag hade inte tänkt att gå utanför dörren idag i alla fall vill jag lova ;)

Hoppas ni alla får en underbar dag, trots detta väder...
Magbild kommer också senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: