4 Februari

Har suttit och tittat på en massa barngrejer idag, har även skickat efter nappar till lilltjejen i magen, jag kunde inte hålla mig länge, när första saker är köpt vill jag bara ha mer...
Men nu ska jag hålla mig, vi ska ju faktiskt åka till ullared och köpa allting och då kommer vi ju handla det mesta, måste spara pengar tills dess...

Igår när vi kom hem ifrån linköping blev det att städa och laga mat eftersom att det skulle komma folk hit en timma efter vi kom hem så det blev lite stressigt, men vi hann ;)
Vi skulle ju egentligen åkt till norrköping och köpt vagnen igår också men eftersom att det var sådant väder tyckte vi det var dumt att ge sig iväg dit, det finns ju andra dagar.. Så nu har jag en massa dagar att se fram emot..Kul.... =)

ne nu ska jag hoppas in i duschen så att jag är klar tills jonas ska skjutsa mig till mamma för att hämta min bil och sen jobba...
Hoppas ni alla får en fortsatt bra dag =)

Bilder från igår!

Mamma och Ludwig<3

Jag&Ludwig <3

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Ja, jättekul att få köpa sånt ju! :P



kram

2010-02-04 @ 17:47:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: jenny

attans ja hade fel, ja trodde på en kille.

Men grattis, va skojigt:D



ne ja har inte fått någon tid heller, har inte ens en anning om när de är sånt prat, trodde de var i vecka 30 eller ngt sånt:O hahahaha

2010-02-04 @ 18:03:00
Postat av: Zanna

Heej undrar vad du betalade för att ta reda på kön? och var..

2010-02-04 @ 18:51:42
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu när ni vet att det är en söt liten tjej där i magen är jag såklart nyfiken på vad ni har för namn ni funderar på.. Kram

2010-02-05 @ 07:33:17
Postat av: sarah

vi vet inte om vi ska ta reda på kön i förväg, har inte bestämt oss än:P vill men vill inte samtidigt!;)

2010-02-05 @ 10:49:08
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: