6Februari

God morgon, god morgon!

Sitter nu här med min frukost och har precis gjort iordning mig. Jag ska nämligen till linköping med lilla syster, hon ville gå på öppet hus på sin nya skola så jag ställer upp att skjutsa, snäll som jag är ;)
Vi blir väl inte så långvariga i Linköping eller det beror väl på om vi ska gå igenom Ikano, vi får se, har för mig att hon sa att hon skulle bjuda på mat ;)
Sofia ska åka med oss ifrån linköping, så hon slipper åka buss, det är ju världens tråkigaste!

Idag går jag jag in vecka 30, tiden har gått sjukt fort hit och jag hoppas det kommer gå lika snabbt fram till födelsen av den lilla =) Magbild kommer när jag kommer hem ifrån Linköping....

Ne nu ska jag se om jag hinner läsa en eller två bloggar till den lilla mackbiten jag har kvar..
Hoppas ni alla får en bra Lördag!


Kommentarer
Postat av: Moster

Ska Zanna börja på skola??

2010-02-06 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: