9 Februari

Imorse klockan nio ringde klockan, snoozade tio minuter sen var det bara att pallra sig upp till duschen.. Gjorde iordning mig och åkte till ung m. lyssnade på Motala kommun som var där och informarade om hur det funkade när de anställde folk till jobb inom kommunen, typ, förstod inte så mycket, koncentrerade mig mest på att försöka sitta bekvämt och inte svimma. Fick nämligen väldigt lågt blodtryck IGEN, börjar bli väldigt jobbigt, kommer ju flera ggr i veckan nu för tiden men som barnmorskan sa så tar ju lilltjejen mycket blod ifrån mig så det är inte så konstigt, så som sagt, det jag fått förrut och inte vetat vad det är är alltså lågt blodtryck och då mycket jag se till att lägga mig ner och vila så jag inte svimmar.. Fick åka hemma utan att få frånvaro vilket jag tycker var väldigt snällt eftersom att vi egentligen inte slutar förrän vid halv tre-tre... =)
Så nu ligger jag här i soffan och har ätit lite "frukost" känns mycket bättre när jag ligger ner så ska göra det ett tag och sen se om jag orkar göra någonting..
Förövrigt tror jag också att jag håller på att bli sjuk, känner mig sån i kroppen, har huvudvärk och ont i halsen, vi får se, hoppas det inte blir något mer..
Mycket klagande blev det i dag, förlåt ;)

Hoppas ni alla får en bra dag... Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men gumman då.. Inte behöver du be om ursäkt i din egen blogg för att du "klagar" som du tycker.. Du e med barn helt enkelt..



kram

2010-02-09 @ 12:15:09
Postat av: Anonym

Frukost= Bättre blodtryck,lättare att koncentrera sig

Om man äter frukost innan man åker o gör nånting så kanske du slipper lågt blodtryck..Barnet behöver ju den näringen oxå...Tänk

2010-02-09 @ 16:07:45
Postat av: Linda Olsson

Man får klaga lite ibland ;)

Tråkigt att du mår dåligt! Hoppas du blir bättre snart! :D



kramar

2010-02-09 @ 18:35:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: