10 Januari

Gud vad jag sover länge har jag kommit på, inatt har jag sovit i tolv timmar vilken är ganska normalt för mig men det slog mig imorse "hur ska jag klara vara vaken så mycket när våran bebis kommer?" ;) Men det är väl sånt som kommer automatisk säger dom så jag litar på det... =)

Idag ska jag hem till mamma vid två för att hon ska bjuda mig på middag, potatis och purjolökssoppa. Jonas skulle följt med men hans jobb ringde igår och underade om han kunde hoppa in extra idag på dagen och självklart kunde han det, extra pengar =)

I brist på annan tänkte jag fylla i en liten lista :P

Vi ! ♥

Vad heter ni?- Sofia & Jonas
Hur träffades ni? - På Jonas jobb när jag hade praktik där och han var min handledare.
Hur länge har ni varit tillsammans? - 1 år & 2 månader
Är ni förlovade? - Ja
Bor ni ihop? - Ja
Har ni barn? - Snart - bf. 23 April ♥
Har båda körkort? - Ja
Isåfall, vem kör bäst? - Jonas antar jag eftersom at han haft körkort sisodär 16 år längre än mig :P
Kommer du ihåg er första kyss? - Självklart.
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Jonas.
Vem är äldst? - Jonas. 16 år ;)
Vilka stjärntecken är ni? - vädur-Jag Vattumannen-Jonas
Vem fyller först på året? - Jonas 2Feb
Vem är längst? - Jonas är några cm längre.
Vem sjunger bäst? - Jonas
Håller ni i handen på stan? - Ibland, ibland inte.
Var nån av er oskuld när ni träffades? - Nej
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? - Nej
Vad har ni gemensamt? - Massor
Blev du kär i första ögonkastet? Nej men däremot tyckte jag han var förbannat snygg.
Har ni någon speciell låt? - Nej.
Har ni några "fri kort"? - Haha, nej! :P
Har ni stora framtidsplaner? - Självklart, det har väl alla?;)
Har ni gråtit i varandras armar? - Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? - Nepp.
Vilket är ert bästa minne? - Svårt, förlovningen.
Vem lagar bäst mat? - Jonas.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Hmm, kollar på tv, någon av oss jobbar eller kaske sitter vid varsin dator och ugglar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Ja..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Nee, båda i Motala, han på väster och jag i verkstan.
Brukar ni bråka? - Ja, det gär väl dom flesta??
Ringer eller SMS:ar ni mest? -Hmm.... Det är nog lika mycket skulle jag tro.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Ögonen är vackra, jag älskar dom!
Vad använder ni för preventivmedel? - Jag åt p-piller men nu såklart ingenting.
Brukar nån av er prata i sömnen? - Vet faktiskt inte, någon gång har väl Jonas pratat...


I vanlig ordning önskar jag er alla en fortsatt bra dag =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: