12 Januari

Det var ju inte länge sen det var jul och nyår ju, tiden bara springer i väg, man blir nästan lite orolig ibland, kommer man hinna med "allt" innan bebis kommer!!!

Idag vaknade jag sent, 11.20, jag var väldigt trött vill jag lova. Vaknade till en timma innan och tänkte "ne,jag är så trött, jag sover en stund till"  och jag var fottfarande lika trött när jag vaknade kan jag säga men längre än så kände jag att jag inte ville sova så gick upp och gjorde iordning frukosten direkt vilken brukar dröja någon timma men idag skulle det blivit så sent i så fall..
Jag har nu läst igen de bloggar jag läser och tyckte att det var dags för mig själv att skriva ett inlägg men jag känner att jag inte hade så mycket att säga men i alla fall... Cecilia kommer hit vid ett halv två så då ska vi fika och snacka en massa skit, har inte träffat henne på jätte länge, det har liksom inte blivit av med idag ska det bli av!!!

Hoppas in alla får en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, så du hade också en seg morgon idag ;)



Aha, vad spännande! Själv kände jag på mig hela tiden att det var en grabb i magen, och det var det också ;)

Ja, magen växer lite ryckigt ibland, tycker jag. Ibland verkar den vara i samma storlek flera veckor och ibland tycker man det blivit skillnad över NATTEN...

2010-01-12 @ 15:08:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Madelene

Härligt för er :D Vad var det för märke då? :)

2010-01-12 @ 16:06:53
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: