14 Januari

"Bara" 99 dagar kvar till beräknad förlossning mina vänner.. Som jag har längtat till att det ska bli två siffrigt på räknaren här på bloggen, det känns inte som det är lika långt kvar nu när det är tvåsiffrigt.. =)

Idag har jag som vanligt bara legat här i soffan sen jag gick upp, ätit frukost och kollat runt lite på bloggar, bdb och facebook.. Nu eller straxt ska jag ta och hoppa in i duschen för klockan 13 ska jag vara på ung. m. vilken jag absolut inte känner för idag, skulle bara vilja ligga hemma och ta det lugnt...

Jag kan bli så arg över det här med ung m. för att jag och t.ex. Sofia får samma pengar fast jag går på ung m. och hon går hemma, skulle jag vara sjuk en dag och inte kan komma på sysselsättningen får jag sjukanmäla mig och därmed inte få några pengar, samtidigt som Sofia kan vara hemma och vara sjuk i flera dagar men ändå få pengar, man ringer ju liksom inte och sjukanmäler sig om man inte måste, ni förstår vad jag menar va..?!
Ne, det blir jag riktigt sur över faktiskt, jag kan tycka det är skönt att ha en sysselsättning vissa dagar men de här dagar man verkligen bara vill vara hemma blir jag så arg över dessa regler..

Ne nu sk jag sluta babbla och hoppa in i duschen så jag kommer inte tid..
Jag hoppas i vanlig ordning att ni alla får en kanon dag =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Shit! Är det bara 99 dagar kvar?! Åhh!! :)

2010-01-14 @ 13:36:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: