17 Januari

Hej och hå.
Här hemma är det sjukstuga, inte alls roligt faktiskt... Men helgen har ändå varit bra, jag bloggade ju i fredags så ni vet ju att vi mös och åt tacos då och igår, Lördag vad jag hos mamma på eftermiddagen och umgicks med henne, Zanna och lille Ludwig och jag fick även mitt hår färgat, ser ut som en riktigt rödtott ;) Men men, det får vara tills jag får utväxt igen då det får bli vanlig brun färg, vill inte färga igen och slita på mitt oslitna/nyklippta hår.. =) Vid åtta tideigår gjorde vi mat här hemma, det blev klyftpotatis, kyckling och sås vilket blev kanon gott, jag somnade redan vid 11-tiden, min karl måste tycka jag är himla rolig när jag jämt somnar så tidigt..:P

Idag vaknade jag av älskling som sa "god morgon älskling, frukosten är klar" så när jag kom upp var allting klart, bara sätta sig ner och äta, bredda macker, kokta ägg, yoghurt och juice upphält och så thet då självklart och en lapp stående vid tallriken som det stog "Älskar dig min Fia! Puss" Han är ju för underbar min karl, jag älskar honom så fruktansvärt mycket, jag är lycklig!!!=)
Så efter frukosten gick v i och vilade igen, tittade lite på skidor men för ett tag sen gick jag upp för jag blev datasugen och rastlös i benen men min sjukling ligger kvar där inne och jag hoppas att han sover för han sov bara 5 timmar inatt...
ne nu orkar jag inte skriva mer. Magbild kommer idag.. =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Aww, va gullig han är då! :)



Hälsa zanna nästa gång att jag såg att hon hade ringt mig igår. Kunde inte ringa upp ju :(



Sv MittInnersta; Ja, man vet ju aldrig va det är fören. Låter ju lite konstigt. Jag tror jag avstår från det mötet faktiskt... :S



Kramar

2010-01-17 @ 15:21:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

vilken snäll man du har :D

ah lr hur, typ helften hade vatt lagom, inte för länge men ändå så de finns tid o vänja sig vid att de kommer en bebis ;)

2010-01-17 @ 15:51:59
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: