19 Januari

Ja, idag har jag ju som jag skrev att jag skulle lunchat med Naimi, tiden bara sprang iväg och det var inte svårt att hitta samtalsämnen som jag trodde och som sagt tiden gick jätte fort, men andra ord var det jätte trevligt =)

Efter det åkte jag till mamma för att skjutsa henne till lasarettet och efter hon tagot sprutan åkte vi ner och handlade på Willys och sen var det bara hem och slänga i sig lite mat (en barnmatsburk) Snabbt, enkelt och gott, tycker JAG!!! ;) som sagt, var bara hemma och vände, eller ja 15 minuter så det var en snabbvisit, men hann prata lite med mitt hjärta och så innan.. Begav mitt till jobbet till Ludwig kom så pratade och pussades lite med honom, alltid lika mysigt ;)
Sitter ni i soffan här hemma och funderar på om jag ska gå och lägga mig, är helt slut, kanske beror på att jag inte är van vid att gå upp halv åtta på morgonen, jag är ju van id att få sova så länge jag vill men inte idag, inte! Har ju också haft att göra hela dagen vilken jag inte heller är van vid, ne nu ska jag inte klaga, jag bara förklara varför jag är så trött och funderar på att sova 21:15 ;)
Idag var det bara jag som jobbade av alla oss bokningstjejer, det blev ensamt men som tur är så kom chefens pappa och lagade lite maskiner så helt ensam var jag ju inte vilket som sagt var väldigt skönt eftersom att jag är världens mest mörkräddaste människa!!! ;)

ne usch, nu ska jag sluta babbla, tänkte egentligen bara tala om att jag har haft en väldigt bra och händelserik (enligt mig) dag.. Hoppas ni andra också haft en bra dag..

Kram


Kommentarer
Postat av: Moster

Äter du barnmat?!

2010-01-20 @ 11:03:09
Postat av: Anonym

Barnmat??

Har för mig att folk med ätstörningar gillar barnmat,lättspytt.........

2010-01-20 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: