22 Januari - Fredag

Ja, nu är det fredag igen, tycker inte det var länge sen, typ sju dagar eller vad säger ni ;) Ne då, men denna vecka har gått himlans fort, hinner inte med så fort går det..

Idag klockan nio gick bussen till Lkpg och halv tolv gick den hem så straxt en timma efter det var vi i Motala igen och jag åkte och hämtade busfröet och Zanna, för att bege oss upp till mormor för att äta. Raggmunk och fläsk blev det men jag och Ludwig (barnen) fick stuvade makaroner och mormors köttbullar, det var mums det med =)
Mamma kunde tyvärr inte komma eftersom att Simon som i veckan hade maginfluensa hade smittat mamma så som sagt fick hon stanna hemma...
Nu ligger jag igen här i soffan, känns som det börjar bli lite som en återkommande sak jag skriver i min blogg, men beror på att jag "jämt" ligger här.. Väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar så vi kan stoppa i det i torktumlaren för när tvätten är klar vid fem tiden ska vi åka till Jonas mamma för att lämna tillbaka hennes dator som jag lånat när min varit på lagning och sen ska vi handla inför kvällen, så att det finns något gott att äta och så självklart ska vi ta en sväng förbi apoteket för att köpa gaviskon, det tog slut igår, och det är ju det ända som hjälper mot denna otäcka halsbränna!!! 

Hoppas ni alla får en riktigt bra fredag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: